FAQ

Veelgestelde vragen

Hier onder enkele veelgestelde vragen met antwoorden. Heeft u andere vragen of wilt u gewoon eens kennismaken neem contact op voor meer informatie of een afspraak.

Klussen oppakken samen met een collega is dat niet onhandig en bewerkelijk?

Nee daar heeft u als klant, totaal geen last van. Wij zorgen voor de onderlinge afstemming, communicatie en bezetting. U heeft te maken met 1 opdrachtgever t.w. Cityhall Support. Dat is uw aanspreekpunt en daar ligt de verantwoordelijkheid voor het invullen van de opdracht! Het oppakken van een klus met 2 mensen biedt ook zeker voordelen op gebied van bredere kennis en continuïteit.

Betaal ik per dagdeel of betaal ik werkelijk gewerkte uren?

Wij factureren alleen de werkelijk gewerkte uren. (en kijken daarbij zeker niet op een half uurtje)

Zijn alle kosten inbegrepen in het uurtarief?

Het uurtarief is altijd inclusief alle kosten maar exclusief de BTW.

Betaal ik, als klant in de avonduren en/of in het weekend een hoger uurtarief?

Nee het uurtarief is ten alle tijden gelijk!

Is het uurtarief hoger als de reisafstand groter is?

Nee, het uurtarief is voor alle klanten gelijk!

Wordt er ook wel eens thuis gewerkt?

Nee, wij werken altijd bij u op locatie!

Verklaring Omtrent Gedrag (zgn VOG) is dat mogelijk om dit te overleggen?

Uiteraard is dat geen probleem net als het tekenen van een geheimhoudingsplicht etc.

Is er ook ondersteuning op de dagen dat jullie niet aanwezig zijn?

Ondersteuning is er 24/7. Ook in vakantieperiodes is er altijd iemand telefonisch of via de mail te bereiken.

Maak gebruik van onze expertise!

 

    Telefoon

    H.J. van den Bosch
    06-13653744

    Adres

    Colenbranderstraat 3
    3861 VC NIJKERK

    Bereikbaar

    Ma-vr: 8:00 - 17:00
    Za-zo: Gesloten